I notatet undersøger EVA, hvordan skoleledelsen bedst understøtter arbejdet med ordblinde elever. Notatet peger på, at skoleledelsen må prioritere skolens arbejde med ordblinde elever, sikre rammerne for læsevejlederens opgaver, og at kompetenceudvikling af alle lærere i alle fag må prioriteres.
Download Hvordan understøtter skoleledelsen bedst arbejdet med ordblinde elever
Udgivelsesår: 2021
ISBN: 978-87-7182-507-7 (pdf)
Opdragsgiver: Danmarks Evalueringsinstitut, EVA
Denne udgivelse er lavet som en del af EVA’s handlingsplan. Handlingsplanens projekter er besluttet af EVA’s bestyrelse på baggrund af dialog med bl.a. centrale aktører og praktikere samt drøftelser internt i EVA. Læs om hvordan vi arbejder med projekter inden for vores handlingsplan
EVA.dk benytter cookies fra tredjepart til besøgsstatistik. Vælger du "Accepter statistik cookies", giver du samtykke til at tredjepartsservices må gemme oplysninger om dit besøg. Læs mere om cookies