Vidensnotatet formidler centrale pointer fra forskningen, som handler om almenpædagogiske forhold i skolen og rammer om undervisningen af ordblinde elever. Notatet viser bl.a., at ordblinde elever er udfordrede både fagligt og trivselsmæssigt.
Download Undervisning af ordblinde elever i folkeskolen
Udgivelsesår: 2020
ISBN: 978-87-7182-422-3 (pdf)
Opdragsgiver: Danmarks Evalueringsinstitut, EVA
Denne udgivelse er lavet som en del af EVA’s handlingsplan. Handlingsplanens projekter er besluttet af EVA’s bestyrelse på baggrund af dialog med bl.a. centrale aktører og praktikere samt drøftelser internt i EVA. Læs om hvordan vi arbejder med projekter inden for vores handlingsplan
Download metodebeskrivelsen for vidensnotat om ordblinde elever i folkeskolen
EVA.dk benytter cookies fra tredjepart til besøgsstatistik. Vælger du "Accepter statistik cookies", giver du samtykke til at tredjepartsservices må gemme oplysninger om dit besøg. Læs mere om cookies