I denne tabelrapport sætter EVA fokus på folkeskolernes praksis i arbejdet med ordblinde elever. Rapporten kortlægger de almenpædagogiske forhold og rammer omkring undervisningen af ordblinde elever og ser nærmere på, hvad der kendetegner den undervisning, ordblinde elever modtager i folkeskolen.
Download rapporten 'Kortlægning af folkeskolens praksis for arbejdet med ordblinde elever'
Udgivelsesår: 2020
ISBN: 978-87-7182-433-9 (pdf)
Opdragsgiver: Danmarks Evalueringsinstitut, EVA
Denne udgivelse er lavet som en del af EVA’s handlingsplan. Handlingsplanens projekter er besluttet af EVA’s bestyrelse på baggrund af dialog med bl.a. centrale aktører og praktikere samt drøftelser internt i EVA. Læs om hvordan vi arbejder med projekter inden for vores handlingsplan
Download metodebeskrivelsen for vidensnotat om ordblinde elever i folkeskolen
EVA.dk benytter cookies fra tredjepart til besøgsstatistik. Vælger du "Accepter statistik cookies", giver du samtykke til at tredjepartsservices må gemme oplysninger om dit besøg. Læs mere om cookies