SPS til elever med psykiske vanskeligheder

SPS kan gøre en stor forskel for elever med psykiske funktionsnedsættelser og gøre det lettere for dem at komme igennem deres ungdomsuddannelse. Det har stor betydning for kvaliteten at støtten, hvordan en skole vælger at tilrettelægge den. Find inspiration til, hvordan man kan udvikle sin SPS-praksis målrettet elever med psykiske funktionsnedsættelser. 

 

Rapport

Bedre SPS til elever med psykiske funktionsnedsættelser

Når elever med funktionsnedsættelser modtager specialpædagogisk støtte (SPS), kan det gøre en stor forskel for dem både aktuelt og fremover. Denne publikation beskriver otte skolers erfaringer med at udvikle deres SPS-praksis målrettet elever med psykiske funktionsnedsættelser.

Camilla Thorgaard
Områdechef
Ungdomsuddannelse

Alle artikler og debatindlæg om SPS til elever med psykiske vanskeligheder

Udgivelser om SPS til elever med psykiske vanskeligheder