Viden om peerfeedback på videregående uddannelser

31-05-2021

Hvordan får studerende det bedste udbytte af peerfeedback? Hvilken form skal peerfeedbacken fx have? Og Hvilken interaktion skal der være imellem de studerende? Dette vidensnotat gennemgår 10 centrale spørgsmål om peerfeedback på baggrund af internationale forskningsopsamlinger. Notatet er tænkt som et bidrag til de videregående uddannelsers vidensgrundlag og refleksion i arbejdet med peerfeedback.

Om udgivelsen

Udgivelsesår: 2021

ISBN: 978-87-7182-535-0

Opdragsgiver: Danmarks Evalueringsinstitut (EVA)

Denne udgivelse er lavet som en del af EVA’s handlingsplan. Handlingsplanens projekter er besluttet af EVA’s bestyrelse på baggrund af dialog med bl.a. centrale aktører og praktikere samt drøftelser internt i EVA. Læs om hvordan vi arbejder med projekter inden for vores handlingsplan.

Relateret indhold

En del af:

Feedback

Bella Marckmann
Chefkonsulent
Videregående uddannelse