Undervisningsdifferentiering blev i 1993 et bærende pædagogisk princip for undervisning i folkeskolen. EVA har undersøgt, hvordan skolerne arbejder med at differentiere undervisningen, og om en styrkelse af lærernes evalueringsfaglighed kan have betydning for undervisningsdifferentieringen.
Download Undervisningsdifferentiering som bærende pædagogisk princip
Udgivelsesår: 2011
ISBN: 978-87-7958-625-3
Opdragsgiver: Danmarks Evalueringsinstitut (EVA)
Denne udgivelse er lavet som en del af EVA’s handlingsplan. Handlingsplanens projekter er besluttet af EVA’s bestyrelse på baggrund af dialog med bl.a. centrale aktører og praktikere samt drøftelser internt i EVA. Læs om hvordan vi arbejder med projekter inden for vores handlingsplan
Download tabelrapporten 'Undervisningsdifferentiering som bærende pædagogisk princip'
EVA.dk benytter cookies fra tredjepart til besøgsstatistik. Vælger du "Accepter statistik cookies", giver du samtykke til at tredjepartsservices må gemme oplysninger om dit besøg. Læs mere om cookies