Formålet med analysen er at afdække de potentialer og udfordringer, som kommer til udtryk i lærernes arbejde med at tilrettelægge og gennemføre praksisfaglig undervisning, samt belyse hvad praksisfaglig undervisning kan betyde for elevernes motivation og deltagelsesmuligheder.
Download hæftet 'Praksisfaglighed i udskolingen - En analyse af lærere og elevers erfaringer'
Udgivelsesår: 2025
ISBN: 978-87-7182-828-3
Opdragsgiver: A. P. Møller Fondens Folkeskoledonation
Denne udgivelse er lavet som et led i et samarbejde med ovennævnte fond. Fonden har doneret midler til, at EVA har kunnet lave denne udgivelse. EVA er ansvarlig for projektets design, metodiske validitet og analyser. Læs om hvordan vi arbejder, når vi modtager fondsdonationer
EVA.dk benytter cookies fra tredjepart til besøgsstatistik. Vælger du "Accepter statistik cookies", giver du samtykke til at tredjepartsservices må gemme oplysninger om dit besøg. Læs mere om cookies